تنوع تولیدات در ذوب آهن اصفهان افزایش یافت
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، شرکت ذوب آهن اصفهان توانست طی 9 ماه ابتدایی سال جاری، میزان تنوع تولید را در مقایسه با سال گذشته افزایش داد.

اردشیر افضلی، معاون بهره برداری این شرکت در اینباره افزود: طی 9 ماهه ابتدایی سال جاری در بخش های مختلف شاهد افزایش تولید در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته بوده ایم که این افزایش تولید در واحدهایی همچون تولیدات کک و مواد شیمیایی بوده که به ترتیب 889 هزار و 491 هزار تن بوده که این میزان تقریبا با 28 درصد افزایش تولید داشته است.

 وی در ادامه تصریح کرد: در واحدآگلومراسیون میزان تولید آگلومره ۲ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۹۶۴ تن بوده که تقریبا ۱۳ درصد افزایش یافته است. میزان تولید در واحد کوره بلندها به یک میلیون و ۷۵۳ هزار و ۴۱۲ تن چدن مذاب بوده که تقریبا ۴ درصد افزایش داشته است. وی در ادامه با اشاره به آمارهای مثبت در واحد فولاد‌سازی نیز افزود: در واحد فولادسازی یک میلیون و ۶۹۸ هزار و ۴۸۳تن شمش آماده تولید شده که تقریبا ۳ درصد افزایش یافته و در مجموع محصول نهایی به میزان یک میلیون و ۶۳۴ هزار و ۶۲۰ تن بوده که حدود ۶ درصد افزایش داشته‌ است.

شرکت ذوب آهن اصفهان طی ۹ ماهه ابتدایی سال جاری برای پاسخ به نیازهای روز افزون بازار و به برای توسعه سبد محصولات، پروفیل‌های ناودانی بال شیبدار سبک سایز ۲۰، کلاف‌های صادراتی با مارک فولاد سری SAE، گرد فولادی سایز ۲۵۰ میلی‌متر و بیم بلانک در شرکت طراحی و تولید شد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید





:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: